dinsdag 16 december 2014

A Small Wishlist [03]

We gaan er hier geen doekjes om winden: het is bijna Kerst! En misschien belangrijker: bijna mijn verjaardag. Een paar jaar terug kwam ik op het geweldig geniale idee dat verjaren het ideale excuus is om uzelf te bedelven in cadeautjes, allemaal schuldvrij gekocht. Ik geef mijzelf een budget (een mentale gift card in alle winkels) en dan laat ik mij gaan. Dit jaar heb ik (helaas) nogal een beperkt budget, sommige van mijn wishlist items gaan daar boven, maar een mens mag dromen, niet?

Home Decor Wishlist
  1. Snorrige deurmat - Mustard, €17,50
  2. Zigzag Kussen - Fest Amsterdam, €19,50
  3. Koperen geometrische kandelaars - Madam Stoltz, Klein: €8,50; Groot: €11
  4. Tafellamp in munt - Nordal Studio, €89,95
  5. Wereldbol - La Chaise Longue, €14,90
  6. Diamanten Kaarsenhouders - House Doctor, €28,95
  7. Dienblad - Casa Vivante, €24,95
  8. Cactusvaasje - Serax, €17,95
Books & Graphic Novels wishlist
  1. The Hunger Games Foil Edition - Suzanne Collins, €28,30
  2. Hand Job - Michael Perry, €20,70
  3. Hogwarts Library Box Set - J.K. Rowling, €23,62
  4. His Dark Materials - Philip Pullman, €14,95
  5. Cake POP figure - Adventure Time, €13,26
  6. Deadly Class - Rick Remender, Wesley Craig & Lee Loughridge, €8,37
  7. Harry Potter Box Set Signature Edition - J.K. Rowling, €110,12

Valt het op dat ik de volgende maanden vooral binnenshuis wil doorbrengen? Een dekentje, wat kaarjes in een coole kandelaar en een goed boek op mijn schoot, dat lijkt mij prima! Wat willen jullie graag onder de Kerstboom vinden?

1 opmerking:

  1. Jouw lijstje wil ik ook wel graag onder de kerstboom vinden! Ah, wat een mooie spulletjes. Die mint tafellamp is echt heel tof, en die wereldbol <3 en die diamanten kaarsenhouders, super leuk! En dat cactusvaasje mag bij jou natuurlijk niet ontbreken ;). Echt een leuk lijsje!
    Ik ga die HP en HG boekenpakketten even goed bekijken, wat ziet dat er cool uit!
    Ik hoop dat je van dit lijstje iets onder je kerstboom vindt ;).

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.