maandag 22 september 2014

Last Week [11]

This is another quick Last Week post, again sadly no illustrations. I miss making them, but as these Last Week posts are something I have to write on Sunday morning or Saterday evening it very much depends on my plans for the weekend as for how much time I have to make these posts. No illustrations just means I had a busy weekend, not a bad thing if you ask me. :)

Vlug een snelle "Last Week" post. Alweer eentje zonder illustraties op mijn foto's, iets wat ikzelf jammer vind. Ik hou wel van mijn snelle illustraties. :p Ze vragen helaas wat tijd en omdat ik deze post altijd nog op zaterdagavond of zondagochtend schrijf, zijn ze een beetje het slachtoffer van drukke weekends. Ik ga eens moeten uitpluizen of ik niet tijdens de week hier en daar al een illustratie kan maken..

Loki yawned big time this week. I don't think he could open his mouth any wider. I love staring at my sleeping kitties, they're so darn cute! // Loki bracht deze week zijn grootste geeuw ooit tot uitvoering. Ik ben er van overtuigd dat zijn mond absoluut niet verder open kan dan dat!

One of my projects for this years 26 before 27 list was to make 52 illustrations. I haven't been keeping track at all, but I managed to make two little illustrations this week. I hope to finish another one soon. Hopefully I'll manage to make some just for me illustrations once in a while this semester. // Eén van de punten op mijn 26 voor 27 lijst was het maken van 52 illustraties. Ik heb er nog niet veel afgewerkt en afgelopen week slaagde ik erin om er twee te maken. Hopelijk raakt mijn derde deze week af en wie weet slaag ik erin om de rest van het semester af en toe een nieuwe illustratie te maken. De voor-mijzelf tekeningen zijn toch altijd zoveel leuker om te doen dan de stressy schoolopdrachen..

It's really autumn now! I'm hoping for warm autumny days (with crisp & misty mornings), lot's of fruit to eat and dry leaves to step upon. // Het is officieel herfst! Ik hoop op warme herfstdagen (en frisse, mistige ochtenden), hopen vers fruit om op te eten en droge blaadjes om onder je voeten te laten kraken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.