vrijdag 1 augustus 2014

Summer to do list [UPDATE]

So... it's August! Since I made a 'Summer to do'-list I don't have a new list to share with you guys, but I do have a little update. Summer hasn't been going like I hoped it would be. I'm spending way too much time behind my desk trying to focus on school assignments and spending way to little time outside running away from all the scary insects (aka wasps). I did however striped a few things of mah list.

2. Be a good Red Devils fan & watch a couple of football games whilst supporting madly. I think I watched almost every football game that was available. I even went as far as going to watch games at a café with the Belgium flag painted all over my face. Hardcore. My interest in the FIFA World Cup diminished after the Devils where eliminated, but I did enjoy the German match against Brazil. That was brutal.

12. Lay in the grass and watch the clouds Ok, it wasn't grass, but it was outside on a soft green pillow and I watched the clouds and fell asleep. Like I should have.

17. Make a Wunderkammer wall in my house Yes, that also happened. We drilled a bunch of holes in our wall, cursed a lot (because our walls are shit, they really are) but eventually all the wine crates stuck to our wall. I've put most of my Wunderkammer like things on their new shelves already, but I still have some room for expanding my collection. I'll try upload some photos soon.

19. Re-organise all my fabric Well, it wasn't as much a reorganisation as deciding to get rid of 23 pieces of fabric. I was also thinking about putting a shelf like structure in an old wardrobe, so I would be able to organise my fabrics better and protect them from sunlight, but I sort of decided against it.

I made a bit of progress on some of the other points on my list and I didn't make progress at all on some others. Luckily, I still have almost two months to complete the rest of the list. :) What have you been up to?

Amai, we zijn al augustus! Aangezien ik voor deze zomer een soort 'Summer to do'-lijst opgesteld heb, heb ik geen nieuwe lijst voor deze maand, maaarrr wel een update. De zomer is helaas niet gestart zoals ik gehoopt had. Ik heb al veel meer tijd achter mijn bureau doorgebracht dan ik gepland had en voorlopig komt daar geen verandering in. Een beetje deprimerend wel. Ik heb gelukkig wel een paar dingen van mijn lijst kunnen schrappen.

2. Be a good Red Devils fan & watch a couple of football games whilst supporting madly. Jup, deze heb ik meer dan volbracht. Ik heb meer voetbal gekeken op die paar weken in juni dan tijdens de laatste vier jaar. Ik keek zelfs voetbal op café met Belgische vlaggen op mijn kaken geschilderd! Na de uitschakeling van de Rode Duivels interesseerde het WK mij heel wat minder, al heb ik wel met een sadistisch genoegen naar de match Brazimië-Duitsland gekeken. Auwch.

12. Lay in the grass and watch the clouds Ok, er was geen gras, maar ik lag wel op een gigantisch zacht groen kussen en ik keek naar de wolken. En viel in slaap. Zoals het hoort.

17. Make a Wunderkammer wall in my house Ik heb er nog niet over geblogd, maar ik maakte een Wunderkammer muur in onze gang. Het vroeg wat zweet, veel gevloek (onze muren zijn echt, niet gezeverd, kak), maar het is uiteindelijk gelukt. Binnenkort volgt daar nog eens een blogpost over.

19. Re-organise all my fabric Ik weet niet of herorganiseren het juiste woord is, maar met 23 stofjes minder in mijn kast is er alleszins het een en ander verschoven. Ik wou oorspronkelijk plankjes installeren in een oude kleerkast, om mijn stoffen beter te kunnen organiseren en te beschremen tegen de zon, maar ik heb uiteindelijk besloten om die investering niet te maken.

Een beetje vooruitgang op sommige dingen, geen vooruitgang op andere en een paar puntjes die geschrapt zijn van de lijst: het kon slechter. Bovendien heb ik nog augustus en september om verder aan mijn lijst te werken. Wat hebben jullie al gedaan deze zomer?

3 opmerkingen:

  1. Haha de red devils :) Ja voetbal is altijd een passie geweest voor mij dus ik kan niet snappen dat je het gewoon niet wil zien uit jezelf. Toch was het fijn om te zien hoeveel Belgen werkelijk buiten kwamen voor de Duivels! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb echt geen natuurlijke interesse in voetbal, maar tijdens een WK ben ik wel een die hard supporter. 't Heeft natuurlijk geholpen dat de Rode Duivels het duivel-gevoel in de hand gewerkt hebben. :)

      Verwijderen
  2. dat werk aan de bureau zal wel het allerbelangrijkste zijn nu. Hopelijk lukt het goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.