vrijdag 6 juni 2014

School Projects [5]

This was een assignment for LODO (lay-out & digital formatting). We had to make an advertorial for a tearoom. The text was provided to us and we were free to use whatever images or lay-out we wanted. Since the name of the tearoom was "The Sweet Sin" I decided to go for something pink. I also wanted to draw the desserts, because I often like this look in magazines. And although I still like my drawings, I'm not convinced by how I implemented the lay-out. Oh well, it was at least a nice experiment. What do you think?

Voor LODO (lay-out & digitale opmaak) moesten we een advertorial voor een tearoom maken. Tekst werd aangeleverd, opmaak en beelden mochten we zelf kiezen. Ik wou graag iets doen met handgetekende dessertjes. En dat deed ik ook. 'k Vind mijn getekende desserts nog steeds leuk, maar ben niet overtuigd van mijn lay-out en opmaak (ik zou voor meer wit gaan nu :p). Oh ja, het was op zijn minst een interessant experiment. Wat denken jullie?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het er erg leuk uit zien!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor mij valt de tekst wat uit elkaar en zijn de dessertjes wat stroef. K heb je al frissere dingen weten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het er leuk uitzien, maar ik ken er natuurlijk weer niet veel van. Goed bezig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.