zondag 15 juni 2014

Last Week [05]

Hehe, I tried something different for this Last Week post. I always liked handwritten elements on photos, so I tried adding some text to my photos. I would also like to make these posts more 'airy', so that my photos can do the talking and I can do less typing. Not an easy task to set for myself, since I always end up with way mire text then I ever intended. What can I say? I like lengthy posts and I cannot lie. :)

Vandaag een klein experimentje met mijn foto's. Ik houd namelijk erg van de combinatie tussen handgeschreven tekst en foto's, dus ik wou het zelf ook eens proberen. Het lijkt mij alleszins leuk moest dit soort blogposts wat minder tekst te verwerken krijgen. Geen gemakkelijke opdracht voor mij, aangezien ik graag lange epistels schrijf.

One of the assignments of the second semester was the creation of a stop motion movie about a children's poem. I made lots of sketches and story boards, but I didn't finish my movie in time. I hope to finish it in a couple of weeks. // Eén van onze grote opdrachten afgelopen semester was het maken van een stop motion filmpje bij een gedicht. Ik werkte a volonté aan story boards en ideeën voor kippen. Mijn filmpje raakte helaas niet af, maar ik hoop het over een paar weken af te hebben.

One of our other assignments was making a 44 pages long portfolio magazine that contained (at least) all our graphic design assignments. For another course we needed to make a booklet for a classical music festival. // Voor een andere opdracht moesten we een portfolio magazine in elkaar steken en ik amuseerde me met het uitschetsen van een paar pagina's lay-out. Het tweede magazine is voor een ander vak, waarbij we een programmaboekje voor een klasieke muziek festival moesten maken.

Suddenly all my deadlines came and went and I had time to play with my pencils again. I'm also very happy with this first cherry tomato. I'm trying really hard not to smother this plant to death by giving it way too much water. // Toen zaten de deadlines er plots op en kon ik mijn potloden nog eens voor de fun bovenhalen. Ik ontdekte ook het eerste trostomaatje aan mijn plant en probeer mijzelf nu angstvallig in te houden van diezelfde plant te vermoorden door een teveel aan liefde ("Hier, nog wat water! Groei!")

So, what crazy (or not so crazy) things have you guys been up to these past weeks? // Wat hebben jullie allemaal gedaan de laatste weken? Behalve dan hard afgezien met de examens, dat spreekt voor zich.

4 opmerkingen:

  1. Examens maar we hebben het gered! :) Fijne vakantie voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, ik heb hier ook een kerstomatenplantje staan dat vertroeteld wordt dat het geen naam heeft! Jammer genoeg ben ik zo overenthousiast geweest dat ik de helft van mijn kerstomaatjes zelf naar de botten heb geholpen... Maar trosje 2 heeft eindelijk bloemetjes dus er is nog hoop :)
    En ik vind de tekeningen bij de foto's veel plezanter dus ik hoop dat je dit blijft doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai seg, zoveel productiviteit! Ik zou al lang verdronken zijn in al die taken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.