zaterdag 22 februari 2014

Craft the perfect Wardrobe [01]

Creating (buying or crafting) my perfect wardrobe is one of the many tasks on my 26 before 27 list. I'm always a bit confused when I'm standing in front of my closet. I rarely feel the things I own fit each other well or are easy to mix and match. Because I want to visualise my "style" I'm going to post some fashion related pieces in the next year. Either talking about fashion or style, showcasing someone else's style I love or (like today) make a collage of pieces I like and how I would wear this (ideally). No worries, this wont become another fashion blog, in spite of reading Elle very faithfully for a couple of years, I'm not gifted with much sense of style or fashion. :)

Today already makes clear I like contrasts, between colours, but also between styles. Cute and tough? Let's mix 'em up! Now I only have to get away with this in real life..

Craft the perfect wardrobe
Zwarte blazer Kiomi - Broche kat Sketchinc  - Zwarte veterlaarsjes Even & OddBlauwe jurk Louche - Leren vest Vero Moda - Zwarte ballerina's  Anna Field - Zwarte panty's met dots Noa Noa

De perfecte kleerkast bij elkaar sparen (of maken) is één van de puntjes op mijn 26 before 27 lijst. Ik ben altijd lichtelijk in de war wanneer ik voor mijn kleerkast sta. Ik heb zelden het gevoel dat de dingen die er in hangen goed bij elkaar passen of dat ik makkelijk kan mix- en matchen. Om mijzelf een beter beeld te geven waarnaar ik op zoek moet als ik nieuwe stukken wil aankopen (of wil maken), ga ik hier af en toe een "stijl" stukje posten. Bedenkingen over wat ik wel of niet cool vind, mensen die ik bewonder omwille van hun stijl of gewoon, zoals vandaag, een hoop kleren die ik erg tof vind en bovendien ook wel eens met elkaar zou durven combineren. Wat dit in elk geval niet gaat worden, is een blog met veel gevoel voor mode, want ik geloof dat ik daar (ondanks jarenlang iedere maand braaf de Elle te kopen) niet echt veel talent voor heb. :)

Vandaag mag alvast blijken dat ik wel hou van contrast, zowel tussen kleur als tussen stijlen. Lief met stoer? Doe maar. Nu nog toepassen in het echte leven.

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.